سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه حوادث: با دستگیری سارق مسلحی که پلیس برای دادن خبری از مخفیگاه وی سکه‌های طلا به عنوان جایزه تعیین کرده بود، راز سرقت‌های مسلحانه از مطب های پزشکان تهرانی وچند سرقت مسلحانه در اهواز، کرج و هشتگرد فاش شد.

یکم آبان ماه 82 ، 3 مرد قوی هیکل درحالی که مسلح به اسلحه کمری بودند وارد مطب پزشکی درشهرک فرهنگیان شدند و در حالی که یک نفر از ‌آنها وانمود می‌کرد بیمار است، ناگهان به پزشک که در اطاق تنها بود حمله ور شده و با بستن دست و پاهای وی صندوق مطب را سرقت کردند. پزشک بعد از آنکه توانست خود را رها کند ،با پلیس تماس گرفته و موضوع سرقت مسلحانه از مطبش را به آ‌نها اطلاع داد.

با گزارش این سرقت، کارآگاهان اداره یکم آگاهی با چهره نگاری از متهمان ، بررسی های پلیسی برای یافتن سارقان مسلح را‌ آغاز کردند، اما در حالی که کارآگاهان سرگرم بررسی این پرونده بودند سرقت دیگری با این شیوه گزارش شد، ولی این بار یک زن جوان اعضای گروه را در ارتکاب سرقت همراهی می کرد.

در حالی‌که کارآگاهان دریافته بودند با یک باند حرفه ای سارقان مسلح روبرو هستند، تصاویر چهره‌نگاری شده متهمان در اختیار تمامی یگان های عملیاتی پلیس کشورقرار گرفت ، پلیس علاوه بر آن برای کسانی که از مخفیگاه متهمان اطلاعی داشتند جایزه تعیین کرد، اما تمامی تلاشها بی‌نتیجه ماند.

با گذشت 3 سال از اولین سرقت، اوایل دی ماه گذشته کارآگاهان اداره یکم توانستند یکی از سارقان را در کرج شناسایی کرده و وی را سوار بر یک خودروی سرقتی که چند روز قبل از زن جوانی سرقت شده بود دستگیر کنند.

سرهنگ حسین خوئینی معاون آگاهی پایتخت روز سه شنبه با اعلام خبر دستگیری این متهم گفت: مرد سارق در بازجویی‌ها تا کنون اعتراف کرده که از 3 سال قبل با همکاری یک زن و 2 مرد باند سرقت مسلحانه تشکیل داده و در این مدت به سرقت از2 مطب و یک سوپرمارکت درتهران و سرقت 3 خودرو در کرج، اهواز و هشتگرد دست زده است.

بنابر این گزارش، جست وجو برای دستگیری 3 متهم فراری باند در حالی ادامه دارد که پلیس احتمال می‌دهد اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه دیگری را نیز مرتکب شده باشند.

کد خبر 15142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز